|
![]() |
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@huisentuinkado.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
RECLAMES BETREFFENDE BESCHADIGDE ARTIKELEN BIJ ONTVANGST MOETEN ZO SNEL MOGELIJK GEMELD WORDEN EN UITERLIJK BINNEN 8 DAGEN. VOORZIEN VAN EEN FOTO MET VERPAKKING EN ARTIKELSCHADE.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd
contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop
Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is
het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via
het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te
vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u
vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


