Amberblokjes, raspen en geurbranders Zadengroet Levensechte beelden Dieren in de tuin Windspinners Kweekbenodigdheden Metaalfiguren Meststoffen online In weer en wind Roos van Jericho Kinderhoek: Leer, Doe & Beleef Sfeerverlichting Tuingereedschappen Tuinhaarden en vuurkorven Windgongen Watergeven Leisteen Plantkadootjes Tape, lijmen en kitten: vast en zeker Aanbiedingen Iemand verrassen Opruiming
Volg ons op..
onze vermelding op www.keurmerk.info
  • Home
  • |
  • Tips en informatie
  • |
  • Over Huis en Tuin Kado
  • |
  • Klantenservice
    • Artikel beschadigd. Wat nu?
    • Bestellen
    • Betalen
    • Verzenden
    • Ruilen|Retourneren
    • Klachtenprocedure
  • |
  • Contact
Veilig betalen
Webshop keurmerk: dus betrouwbaar
Snelle levering
Wij leveren ook in Belgie, (
meer info
)
Hier is service nog gewoon

Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten
  Zie tarieven bij verzenden of
klik hier.

Stuur eens een originele wenskaart met zaden: ZADENGROET
Alleen zadengroeten bestellen?
Hiervoor gelden extra lage verzendtarieven.
Meer info.
 
Bestel gemakkelijk, veilig en snel bij huisentuinkado.nl


















Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
info@huisentuinkado.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. 
RECLAMES BETREFFENDE BESCHADIGDE ARTIKELEN BIJ ONTVANGST MOETEN ZO SNEL MOGELIJK GEMELD WORDEN EN UITERLIJK BINNEN 8 DAGEN. VOORZIEN VAN EEN FOTO MET VERPAKKING EN ARTIKELSCHADE.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Hoveniersbedrijf C.K. Van Mourik | Rijksstraatweg 56 Buurmalsen | 0345 580345 | info@huisentuinkado.nl
Privacybeleid | Voorwaarden