Amberblokjes, raspen en geurbranders Iemand verrassen Zadengroet Levensechte beelden Dieren in de tuin Windspinners Metaalfiguren Meststoffen online Kweekbenodigdheden In weer en wind Kinderhoek: Leer, Doe & Beleef Sfeerverlichting Tape, lijmen en kitten: vast en zeker Roos van Jericho Tuinhaarden en vuurkorven Windgongen Watergeven Leisteen Plantkadootjes Aanbiedingen Tuingereedschappen Opruiming
Volg ons op..
onze vermelding op www.keurmerk.info
  • Home
  • |
  • Tips en informatie
  • |
  • Over Huis en Tuin Kado
  • |
  • Klantenservice
    • Bestellen
    • Betalen
    • Verzenden
    • Ruilen|Retourneren
    • Klachtenprocedure
  • |
  • Contact
Veilig betalen
Webshop keurmerk: dus betrouwbaar
Snelle levering
Wij leveren ook in Belgie, (
meer info
)
Hier is service nog gewoon

Alle prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten
  Zie tarieven bij verzenden of
klik hier.

Stuur eens een originele wenskaart met zaden: ZADENGROET
Alleen zadengroeten bestellen?
Hiervoor gelden extra lage verzendtarieven.
Meer info.
 
Bestel gemakkelijk, veilig en snel bij huisentuinkado.nl

















Verzenden

Uw bestelling wordt door Post NL, DHL, GLS of DPD bij u thuis bezorgd. Uw pakket is te volgen via het track & trace nummer dat u ontvangt per email na verzending door ons.

De verzendkosten binnen Nederland zijn:
Voor bedragen tot EUR. 15,-- (dit ivm verhoudingswijze hoge kosten) is dit EUR. 7,95.
Voor bedragen van EUR. 15,-- tot EUR. 30,-- is dit EUR. 6.75.
Voor bedragen van EUR. 30,-- tot EUR. 45,-- is dit EUR. 4.95.
Voor bedragen van EUR. 45,-- tot EUR. 60,-- is dit EUR. 3.95.
Vanaf EUR. 60,--                                       is dit EUR. 2.50.

Voor brievenbuspost (pakketten die door de brievenbus passen) hoeft u niet thuis te zijn.

Let op SPECIALE TARIEVEN VOOR BRIEVENBUSPOST:

Voor zendingen (maximum formaat 38 x 26,5 x 3,2 cm (LxBxH) en max. 2 kg gewicht) die door de brievenbus kunnen hanteren wij de volgende tarieven:


Voor maximaal 1 Zadengroet-kaart    geldt een tarief van EUR. 1,95
Voor maximaal 2 Zadengroet-kaarten geldt een tarief van EUR. 2,95

Voor maximaal 5 Zadengroet-kaarten geldt een tarief van EUR. 3,95

Voor maximaal 8 Zadengroet-kaarten geldt een tarief van EUR. 4,95
 
Deze zendingen hebben voornamelijk betrekking op bestellingen van maximaal 8 Zadengroet kaarten (dus geen andere grote(re) artikelen). Hierboven vervalt het pakket in pakketpost met bijbehorend tarief. Dit tarief kan voordeliger zijn.
Wij behouden ons het recht voor om de meerdere verzendkosten door te berekenen indien uw bestelling toch niet past. Hierover nemen wij contact met u op.


Voor pakketten naar het buitenland gelden andere tarieven. Voor meer informatie, klik hier.

Wat als u niet thuis bent? Post NL biedt uw pakket 2 maal aan op het afleveradres. U kunt ook gebruik maken van de mogelijkheid om het pakket op een ander adres te laten afleveren. Bij stap 2 van de kassa kunt u een alternatief adres (buren, familie) opgeven waar het pakket naar toe moet. U kunt deze optie ook gebruiken als u iemand wil verrassen met een pakket, zoals met een feest. U kunt bij de opmerkingen eventueel ook aangeven wanneer u het pakket verzonden wil hebben.

Verzending onder rembours ofwel betaalservice kan niet meer.

Wij verzenden met:

Direct naar track&trace van PostNL

Hoe verstuurt Post NL uw Pakket binnen Nederland?

  • Formaat en gewicht
    Minimum formaat: 10 x 10 x 1 cm
    Maximum formaat: 100 x 50 x 50 cm
    Maximum gewicht: 30 kg
  • Postbuslevering
    Het is ook mogelijk om pakketten naar een postbus te verzenden. Geadresseerden kunnen dan vanaf 7.30 uur 's morgens al over hun zendingen beschikken.
  • 24-uurs-service
    Als u een Pakket verstuurt, levert Post NL uw pakket de eerste werkdag na de dag van aanbieding af (24-uurs-service) U volgt uw pakket online met Track & Trace.
  • Zaterdagbezorging
    Post NL bezorgt ook op zaterdag. Pakketten die u op zaterdag aanbiedt, bezorgt Post NL op dinsdag.
  • Aflevering bij de buren
    Is de geadresseerde niet aanwezig? Dan bieden we het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Wilt u niet dat de postbode het pakket aflevert bij de buren? Vermeld dan "alléén huisadres" op het pakket en we leveren het niet af bij de directe buren wanneer de geadresseerde niet thuis is.
  • Tweede bezorging
    Als afgeven bij de buren niet lukt of wanneer u liever niet heeft dat de postbode het pakket bij de buren afgeeft, proberen we het op een later tijdstip een tweede keer.
  • Afhalen op een Postkantoor van PostNL
    Als aflevering van het pakket uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde de zending binnen drie weken op een Postkantoor van Post NL afhalen. Het adres staat op de kennisgeving die de bezorger bij u heeft achtergelaten.
Hoe verstuurt DHLforyou uw pakket

Bezorgen op een DHL SERVICEPOINT
Het is mogelijk om uw pakket te laten bezorgen op een servicepoint van DHL.
Hoe? U bepaalt op welk servicepunt (klik hier om te zoeken naar dichtstbijzijnde servicepoint) u wilt laten bezorgen en geeft dit bij het afrekenen aan in het opmerkingenveld. Wij zorgen dat de verzending naar, het door u gekozen, servicepoint verloopt.

Wat is een DHL SERVICEPOINT?
DHL SERVICEPOINT is een locatie bij u in de buurt waar u pakjes kunt ophalen en/of verzenden. Vaak is het DHL SERVICEPOINT gevestigd in een winkel en kent ruime openingstijden. Dus ook 's avonds en/of in het weekend!

Waar vind ik het DHL SERVICEPOINT? Er zijn in Nederland al 800 DHL SERVICEPOINTs. Iedere week komen daar weer nieuwe bij!

Hoe herken ik een DHL SERVICEPOINT?
DHL SERVICEPOINT is een locatie bij u in de buurt waar u pakjes kunt ophalen en/of verzenden. Vaak herkent U een DHL SERVICEPOINT aan het hiernaast getoond logo.

Welk DHL SERVICEPOINT kies ik?

U kunt elk DHL SERVICEPOINT kiezen om uw pakje in te leveren! Dicht bij uw huis, uw werk of op uw route! U weet immers zelf wat u het beste schikt!
Zoek snel het dichtstbijzijnde DHL SERVICEPOINT bij u in de buurt. Klik hier

Hoe weet de geadresseerde of het pakje op het DHL SERVICEPOINT is aangekomen?
De ontvanger krijgt een bericht per e-mail, SMS of gesproken bericht (telefonisch per computer) als het pakje klaar ligt op het DHL SERVICEPOINT. Zodra het pakje door de geadresseerde is opgehaald, ontvangt de verzender bericht dat het pakket is afgehaald.

Hoe lang blijft het pakje op het DHL SERVICEPOINT voor geadresseerde beschikbaar?
Indien het pakje na 2 dagen nog niet bij ons is opgehaald, ontvangt de geadresseerde een herinnering. Dat doen we nog een keer na 5 dagen. Als het pakje 7 kalenderdagen na ontvangst van het pakje op het DHL SERVICEPOINT niet is afgehaald, sturen we het pakje terug naar de verzender. Zowel de geadresseerde als de verzender ontvangen hiervan een bericht per sms of mail. Het pakje is vanaf dat moment niet meer beschikbaar op het DHL SERVICEPOINT.

Kan iemand anders dan de geadresseerde het pakje op het DHL SERVICEPOINT ophalen? Voor het ophalen van een pakje is altijd een geldig legitimatiebewijs (identiteitskaart, paspoort of rijbewijs) nodig. Iemand anders dan de geadresseerde mag het pakje afhalen. Wel controleert DHL de identiteit van de persoon en de gang van zaken.


Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?

Nee, dat is niet mogelijk. We bezorgen uw pakje in de meeste gevallen binnen 2 tot 3 werkdagen
* (maandag geen werkdag). U kunt de status van het pakje volgen via Track & Trace.
* Invloeden van buitenaf, zoals slecht weer, druk verkeer en calamiteiten kunnen ons schema in de war brengen. Daarom geven wij geen bezorggaranties.

Hoe laat wordt mijn pakje op een (huis)adres bezorgd?

Tussen 12.00 en 18.00 uur. In geval van 'niet thuis' kan het voorkomen dat onze chauffeur het 's avonds tussen 18.00 en 21.00 uur opnieuw probeert.

Wat gebeurt er als het pakje niet kan worden afgeleverd?
Als de geadresseerde niet thuis is op het moment van aflevering en we kunnen het pakje ook niet bij de buren afgeven, dan laten we een bericht achter en we proberen het later opnieuw (maximaal 3 keer). Kunnen we het pakje na 4 afleverpogingen definitief niet afleveren of het pakje wordt geweigerd, dan zenden wij het pakje terug naar de afzender. Nieuwe verzendkosten voor een nieuwe bezorging zullen dan berekend worden in overleg met de geadresseerde.

Bezorgen jullie ook pakjes aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen?
Pakjes geadresseerd aan postbusnummers, antwoordnummers en NAPO-adressen (militaire adressen) kunnen niet door DHLFORYOU.NL bezorgd worden. We nemen deze pakjes daarom niet ter distributie aan.

Hoveniersbedrijf C.K. Van Mourik | Rijksstraatweg 56 Buurmalsen | 0345 580345 | info@huisentuinkado.nl
Privacybeleid | Voorwaarden | webdesign